Szeretettel köszöntelek a Magyar Szocialista Párt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Magyar Szocialista Párt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Magyar Szocialista Párt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Magyar Szocialista Párt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Magyar Szocialista Párt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Magyar Szocialista Párt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Magyar Szocialista Párt közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Magyar Szocialista Párt vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | Mercury Larissa | 16 hozzászólás
Ezeket a vonalakat tényleg mind bezárná a MÁV? Az ország keleti felén alig marad vasútvonal! Indokolt lépés ez? Illeszkedne a 2015-ig szóló érvényes országos közlekedési tervvel?
A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara jegyzete
Évente a veszteséges BKV a 35 milliárd helyi közlekedési támogatásból 31 milliárdot visz el. A többin osztozik a 8 millió magyar. Utóbbi években efelett még évi 40 milliárd külön támogatást kapott. Efelett még a 4-es metro beruházáshoz 200 milliárd többlethez jutott. Nyilván tudjuk ezek az összegek nem feltétlenül a pesti tömegközlekedést szolgálták, de egy pesti és egy magyar állampolgár jogai között fényévekben mérhető a különbség.
A sor igen sokáig folytatható, talán érthető, hogy a pestihez képest 30 %-os vidéki keresetek ismeretében nem hullatunk krokodil könnyeket a pesti médiából ömlő panaszokra, miszerint már a bukaresti keresetek is magasabbak, mint a budapestiek.
Kérdéseink, mely adatokkal és érvekkel alátámasztott magyarázatra várnak:
Miért indok a BKV veszteségessége a korlátlan támogatásra, és miért indok a vidéki tömegközlekedés veszteségessége a leépítésre?
Miképp fognak a vidéki emberek munkába járni, milyen a vidéki emberek életminősége? Ez nem jut eszébe a pesti kormánynak?
Sajnos nem csak a közlekedésben gyarmati a vidék helyzete: a vidéki klinikákat kötelezik – finanszírozás nélkül, értsd vidéki forrásra hárítva – a térségtől független ellátási kötelezettségre, a pesti legjobban felszerelt onkológiai és traumatológiai központokban csak pestieket fogadnak – állami finanszírozás mellett.
Budapest viszi a közösségi források majd 70 %-át, a pesti cégek, intézmények a sors vaksága miatt óriási előnyt élveznek a pályázatoknál, rendkívül érdekes a pályázati források cél és forrás eloszlása…
És szeretjük azon pesti polgártársainkat, akik 30 % kp-ért ajánlgatják kapcsolatrendszerüket biztos pályázati forráshoz jutás kapcsán.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Miről szólt a 2009-es év a hazai politikában?
3.60-as kenyert igernek az osszefogas partjai
Marakodas a barlangjaban alvo medve bore elosztasan
Az MSZP jogilag NEM IS LÉTEZIK!