Magyar szocialista párt: Tényleg engedjük bezárni ezt a sok vasútvonalat? Nem hiszem el, hogy a pártunk ilyen intézkedést akar megtenni!

Szeretettel köszöntelek a Magyar Szocialista Párt közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 242 fő
  • Képek - 260 db
  • Videók - 214 db
  • Blogbejegyzések - 364 db
  • Fórumtémák - 89 db
  • Linkek - 84 db

Üdvözlettel,

Magyar Szocialista Párt vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Magyar Szocialista Párt közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 242 fő
  • Képek - 260 db
  • Videók - 214 db
  • Blogbejegyzések - 364 db
  • Fórumtémák - 89 db
  • Linkek - 84 db

Üdvözlettel,

Magyar Szocialista Párt vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Magyar Szocialista Párt közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 242 fő
  • Képek - 260 db
  • Videók - 214 db
  • Blogbejegyzések - 364 db
  • Fórumtémák - 89 db
  • Linkek - 84 db

Üdvözlettel,

Magyar Szocialista Párt vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Magyar Szocialista Párt közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 242 fő
  • Képek - 260 db
  • Videók - 214 db
  • Blogbejegyzések - 364 db
  • Fórumtémák - 89 db
  • Linkek - 84 db

Üdvözlettel,

Magyar Szocialista Párt vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Ezeket a vonalakat tényleg mind bezárná a MÁV? Az ország keleti felén alig marad vasútvonal! Indokolt lépés ez? Illeszkedne a 2015-ig szóló érvényes országos közlekedési tervvel?



network.hu

 

 

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara jegyzete

 

Évente a veszteséges BKV a 35 milliárd helyi közlekedési támogatásból 31 milliárdot visz el. A többin osztozik a 8 millió magyar. Utóbbi években efelett még évi 40 milliárd külön támogatást kapott. Efelett még a 4-es metro beruházáshoz 200 milliárd többlethez jutott. Nyilván tudjuk ezek az összegek nem feltétlenül a pesti tömegközlekedést szolgálták, de egy pesti és egy magyar állampolgár jogai között fényévekben mérhető a különbség.


A sor igen sokáig folytatható, talán érthető, hogy a pestihez képest 30 %-os vidéki keresetek ismeretében nem hullatunk krokodil könnyeket a pesti médiából ömlő panaszokra, miszerint már a bukaresti keresetek is magasabbak, mint a budapestiek.

Kérdéseink, mely adatokkal és érvekkel alátámasztott magyarázatra várnak:

Miért indok a BKV veszteségessége a korlátlan támogatásra, és miért indok a vidéki tömegközlekedés veszteségessége a leépítésre?


Miképp fognak a vidéki emberek munkába járni, milyen a vidéki emberek életminősége? Ez nem jut eszébe a pesti kormánynak?

Sajnos nem csak a közlekedésben gyarmati a vidék helyzete: a vidéki klinikákat kötelezik – finanszírozás nélkül, értsd vidéki forrásra hárítva – a térségtől független ellátási kötelezettségre, a pesti legjobban felszerelt onkológiai és traumatológiai központokban csak pestieket fogadnak – állami finanszírozás mellett.

Budapest viszi a közösségi források majd 70 %-át, a pesti cégek, intézmények a sors vaksága miatt óriási előnyt élveznek a pályázatoknál, rendkívül érdekes a pályázati források cél és forrás eloszlása…

És szeretjük azon pesti polgártársainkat, akik 30 % kp-ért ajánlgatják kapcsolatrendszerüket biztos pályázati forráshoz jutás kapcsán.

Címkék: 2009 bezár közlekedési terv mszp máv vasútvonal

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

[Törölt felhasználó] üzente 14 éve

Borimama.Én is igy vélekedem. Elvesztettük az orosz piacokat.Ez főleg a megőgazdaságot sulytja.

Válasz

Sebestyén Miklósné üzente 14 éve

Nem kell szidni az oroszokat. Akkor volt jó világ amikor az ÁTKOSBAN minden szart megvettek, amit mi elfuseráltunk. Én még emlékszem rá amikor a hajógyárbab legyártott hajókat az arabok nem vették át az oroszok pedig, jó, hogy lényegesebben kevesebbért, de átvették. Akkor a kis pénz is pénz volt. Ez csak egy példa csak azért írom, hogy nem kell ócsárolni senkit volt azért jó oldala is a dolognak. Sokan nem tudnak sok dolgot és azért mondják a magukét. Sok minden másként van, mint ahogy szajkózzák sokak. Borimama

Válasz

B Klári üzente 14 éve

Jó, jó, de a környezetvédelemben azért igaza van Larisszának. Mért pont most fontosabb a gazdasági szempont a környezetinél, hogy megmaradjon a tiszta, elektromos közlekedés?

Válasz

Sebestyén Miklósné üzente 14 éve

Való igaz amit ír kedves László. Ami ráfizetéses azt nem kell üzemeltetni nem megy olyan jól. Ezenkívül is bekellene sokmindent zárni, csak nem értem miért nem csinálják. Sok sok hivatal tudna fele annyi lógóssal működni, utána kellene nézni. Nem kell hallgatni a nyafogó kényelmet sajnálókra, hisz a mi időnkben fele ennyi engedmény sem vlt még is ledolgoztuk a 42 évet, én legalább is ennyit. Hol jobb volt hol kevésbé de kibírtuk. Bizony az ember hamar megszokja a jót a kényelmesebb életet. Nem azt mondom, hogy minden baromi jó meg szép, de bizony biztos vannak helyzetek, amiket egy kicsi szorítással még el lehet viselni. Nem lehet mindent a régi kerékvágásban hagyni, mert akkor sohasem fogunk kimászni a trutyiból. Még így is kétséges. Ami a sztrájkot illeti inkább nem mondeom el a véleményemet, csak az lenne a jó, ha az én kezembe adnák a dolgot majd adnék én nekik sztrájkot, sok munkahely felszabadulna. Mert lássuk be nem mindíg jogos a munkabeszüntetés csak a Gaskó félék élnek ilyenkor ezerrel. Borimama

Válasz

Sebestyén Miklósné üzente 14 éve

Kedves Larissza. nem mindegy, hogy kinek fizetünk agázért? Ha nekünk nincs akkor meg kell venni. Ha pityipalkótól akkor tőle, nem ez a lényeg, hanem az, hogy pontosan jöjjön a nafta amit megveszünk. Borimama

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 14 éve

T. Mercury Larissa.Ha objektv akarok lenni, meg igazat is adnek neked, na de..!Gondolkodjunk el egy picit a teman. Ezen az alapon majd mindenkienek lehetne igenye, valami kovetelni valoja. Peldaul a buszsofornek aki 85 ezer ft ert dolgozik lerobbant sokszor 10 evesnel is idosebb, muszkilag sem megfelelo buszokon napi 10-12 orat, amig egy kicsit nyugatabbra egy buszsofor napi 6 oraban dolgozik 3-3500 Euroert , tokeletes jarmuveken. Es meg sorolhatnam napestig azokat akik szinten nem kapjak meg azt az eletszinvonalat,eletminoseget , mint a nalunk szerencsesebb orszagok allampolgarai. De ez van pillanatnyilag. Lehet orokke sztrajkolni , kiabalni, vadaskodni stb. de akkor mi lesz a kovetkezmenye , ha minden agazat igyekszik rakenyszeriteni a kormanyt a viszakozasra ? Ugyanaz ami az elmult evtizedekben mindig. Megnyugszanak a kedelyek egy kis idore ugy ahogy , aztan termelodik az ujabb es ujabb elegedetlenseg , gyulik tovabbra is az adosag es a vad, hogy mi miert nem elunk olyan jol mint masok ? Ha mindenki csak a maga kenyelmetlensegevel torodik rovid tavon , akkor ne is remeljuk , hogy valaha is minosegi valtozas all be az eletunkben. Egyebkent sehol nem marad senki tomegkozlekedes nelkul azokon a helyeken sem, csak ezentul buszokon tortenik.Lehet peldat venni a nyugdijasokrol akik , ledolgozatak 40-45 evet sokkal nagyobb hanyadat fizettek a jovedelmuknek a kozos kasszaba mint manapsag, es lassatok csodat . A nyugdijasok hoborognek a legkevesebbet a megszoritasokert, pedig ha jol meggondoljatok , mint mindig a leginkabb rajtuk csattant az ostor ismet . Lehet, hogy nekem is igazam lehet ? Udvozlettel. B.L.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 14 éve

A szárnyvonalak összeköttetéseit, buszokkal fogják megoldani.
A magyar orosz kapcsolatok leépitésének, most érezzük a káros következményeit. Termékeinket, terményeinkez, nem tudjuk eladni.

A megszüntetésre kerülő, vonalakon, az utasforgalom, teljesen jelentéktelen.
A budappesti kzlekedés, nem azért dugulbe sokszor, mert vonattal közlekednek az emberek.

Válasz

Mercury Larissa üzente 14 éve

Hát nem látja senki? Ha most a szárnyvonalakat bezárják, pár év múlva a nemzetközi vonalakon kívüli fővonalak se lesznek nyereségesek, azt is be akarják majd zárni. Maradni fog Bp-ről három- öt sugárirányú vonal és kész! Ezt akarjuk? Nesze neked környezetvédelem, EU ajánlások, fosszilis energiatakarékosság. Növeljük csak meg az orosz gáztól való függőségünket, hisz úgyis építjük a gázvezetékeket, mint Nobukkó és társai. Gazdagítsuk csak hitelből az oroszokat!

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 14 éve

Ma már, minden cég, még a kicsik is, szállitják a munkásokat
Meg kell érteni.Nincs lehetőség, minden gazdaságtalan, vállalkozás fenntartására.
A családon belül is, a beruházások, vásárlások döntésében, disztingválni kell.
Ez a helyzet az államkasszával is.
Ha erre, az a válasz, sporoljun az állam a havi milliós fizetésekkel, a 100 milliós végkielégitésekkel, az igaz.

Válasz

Mercury Larissa üzente 14 éve

Csakhogy a vasút a vidéki lakosság bevonása volt a munkába. Így sokan nem tudnak majd munkába menni. Még jobban leszakadnak. Segíteni a munkakörülmények javításával érdemes, nem támogatással. Ez a lépés viszont pont ellentétes hatású.

Válasz

További hozzászólások 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu